

Jak dokonać zwrotu?


Jak dokonać zwrotu po 14 dniach?

• Na zwrot masz 14 dni od dnia otrzymania paczki ,
• Za każdym razem dołącz do paczki formularze zamówienia oraz zwrotu,
• Oprawki z soczewkami personalizowanymi nie podlegają zwrotom,
• Postaraj się nie zniszczyć opakowania produktu, paczki wykorzystujemy wielokrotnie,
• Do paczki nie musisz dołączać faktury zakupu,
• Zwrot pieniędzy otrzymasz od 3 do 14 dni roboczych od doręczenia do nas towaru,
• Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa odsyłający dowolną firmą kurierką lub pocztą. Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.
• Formularz zwrotu Domowej Przymierzalni do pobrania:
>POBIERZ<
Zapakuj oprawki i odeślij na adres:
AVOCADO
ul. Kolumny 199
93-612 Łódź
Reklamacje, naprawy
Dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych towarów lub okulary ulegną nieszczęśliwemu wypadkowi masz prawo do złożenia reklamacji.
Przygotuj reklamowane okulary i zapakuj je wraz z formularzem reklamacyjnym. W ciągu 14 dni odpowiemy na Twoje zgłoszenie!
Formularz Reklamacyjny do pobrania:
>POBIERZ<
Przesyłkę odeślij na adres:
AVOCADO
ul. Kolumny 199
93-612 Łódź
W razie pytań kontaktuj się z nami pod adresem mailowym sklep@avocado-store.pl lub pod numerem telefonu 575-293-666 w godzinach 10:00-18:00 od poniedziałku do piątku lub poprzez poniższy formularz: