Najczęściej zadawane pytania:
Chcę użyć kodu rabatowego, jak to zrobić?
Kod rabatowy należy umieścić dopiero na papierowym formularzu zamówienia.
Ile oprawek do przymierzenia mogę zamówić?
Możesz zamówić dowolną ilość oprawek. Minimalna ilość to 5 sztuk.
Jak dokonać zwrotu Domowej Przymierzalni?
Zwrotu możesz dokonać przesyłką kurierską lub listem poleconym ekonomicznym. Koszt takiej wysyłki zwrotnej pokrywa odsyłający. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem lub z paczkomatu.
Adres do wysyłki:
AVOCADO
ul. Kolumny 199
93-612 Łódź
Czy zostaną mi zwrócone pieniądze, jeśli nie zamówię żadnej oprawki?
Tak, środki zwrócimy od 3 do 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki na konto wskazane w formularzu.
Czy otrzymam fakturę za zamówienie?
Tak, fakurę wysyłamy na adres e-mail podany w zamówieniu. Jeśli potrzebujesz fakturę na dane pracodawcy wystarczy, że nas o tym poinformujesz i umieścisz odpowiednie dane w paczce.
Ile mam czasu na zapłatę za zamówienie?
Na przelew czekamy 3 dni. Jeśli z jakichś powodów płatność online nie powiodła się, możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym.
Czy mogę zwrócić okulary osobiście?
Domową Przymierzalnię możesz zwrócić osobiście w Showroomach lub odesłać na adres biura.
Czy do przymierzenia mogę zamówić okulary przeciwsłoneczne?
Nie. Usługa Przymierzalni obejmuje tylko oprawki z soczewkami demo.
Czy mogę zostawić sobie wybraną parę?
Korzystając z opcji Przymierzalni należy zwrócić wszystkie oprawki w ciągu 14 dni. Jeśli zależy Ci jednak na montażu szkieł we własnym zakresie, skontaktuj się z nami.